2011 Romantic Suspense Reading Challenge

Montag, 20. Dezember 2010

  

The 2011 Romantic Suspense Reading Challenge is hosted by Nitty Gritty - Romance and Erotica reviews

Rules: The goal of this challenge is to read AT LEAST 12 novels that are Romantic Suspense between January 1, 2011 and December 31, 2011. Books read before January 1, 2011 do NOT count towards the challenge.
Audio, eBooks, paper all count. Re-reads are ok but try to keep them to a minimum. Cross overs from other challenges are ok.

Hiermit habe ich meine erste Reading Challenge gefunden, an der ich teilnehmen werde. Ich weiß noch nicht, welche Bücher ich dafür lesen werde, aber das kann man dann auch spontan entscheiden. Eine erste Entscheidungshilfe gibt es jedoch schon auf Good Reads. Ich bin ja mal neugierig, wie mich diese Challenge beim Aussuchen der Bücher beeinflussen wird...

Edit:
1. No Place to Run by Maya Banks
2. Return to Me by Christy Reece
3. Run to Me by Christy Reece
4. Tangled Lies by Anne Stuart
5. Nauti Boy by Lora Leigh
6. Firefighters 2 by Bella Andre
7. Bullet Catchers 2 by Roxanne St. Claire
8. Pitch Black by Susan Crandall
9. Living on the Edge by Shannon K. Butcher
10. Breaking Point by Pamela Clare
11. Kept by Jami Alden
12. Broken by Shiloh Walker

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen